تعمیر و سرویس مشعل موتورخانه

مشعل یکی از اجزای مهم در موتورخانه ‌ها است و تاثیر بسزایی در عملکرد صحیح هر یک از اجزای آن دارد. ما در این مطلب قصد داریم در خصوص تعمیر و سرویس مشعل موتورخانه توضیحاتی را به شما ارائه دهیم. به همین خاطر پیشنهاد می شود که در  ادامه با ما همراه باشید. در ابتدا بهتر است که در مورد مشعل موتورخانه و شما توضیحاتی را بیان کنیم تا در مورد اهمیت این قسمت به ‌خوبی مطلع شوید. سپس به ارائه نکاتی در خصوص تعمیرات و سرویس این قسمت می ‌پردازیم. در حقیقت مشعل وسیله‌ای است که از آن جهت انتقال سوخت از مایع به حالت گاز به همراه هوا استفاده می‌ شود. به‌ عبارت‌ دیگر می ‌توان گفت که مشعل باعث شده فرایند اشتعال صورت بگیرد و به تمامی قسمت ‌های موتورخانه سوخت لازم برسد.

معمولاً مشعل با هدف ایجاد گرما استفاده می ‌شود. در حال‌ حاضر نیز بیشترین کاربرد این قسمت استفاده در صنایع صنایع گرمایشی در موتورهای احتراق است و در همه قسمت های موجود موتورخانه‌ ها مشعل‌ هایی با ظرفیت‌های مختلف بکار می ‌رود، که نحوه عملکرد ها نیز ممکن است با یکدیگر متفاوت باشد. اما به ‌طورکلی این مشعل به این صورت کار می‌کند که از توسط ورودی سوخت وارد آن شده و سبب ایجاد جرقه می‌شود.  سپس شعله ایجاد شده می ‌تواند حرارت لازم را فراهم آورد. طبیعتاً به تعمیر و سرویس صحیح مشعل موتورخانه می‌تواند در عملکرد بهتر آن و همچنین عمر و افزایش عمر این قسمت تاثیر بسزایی داشته باشد.

سرویس و تعمیر موتورخانه شوفاژ تهران

اهمیت تعمیر و سرویس مشعل موتورخانه

همان ‌طور که می‌ دانید، برای تمام سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی سرویس به ‌موقع و همچنین تعمیر از اهمیت بسزایی برخوردار است. تعمیر و سرویس مشعل موتورخانه باعث شده تا میزان بازدهی و عملکرد این موتورخانه افزایش پیدا کند و از طرفی موتورخانه نیز خراب نشود.

در صورتی ‌که شما به‌ موقع جهت دریافت خدمات سرویس سیستم‌ های گرمایشی اقدام نکنید، ممکن است که یک مشکل جزئی به دیگر بخش‌ ها نیز نفوذ کرده و باعث خسارات بسیار زیاد شود. به‌ همین خاطر حتما به این ‌موضوع توجه داشته باشید و سرویس و به سرویس مشعل موتورخانه و دیگر اجزای آن اهمیت ویژه‌ای بدهید.

در بخش اول نیز گفته شد سرویس و تعمیر دستگاه‌ های سرمایشی و گرمایشی باید به شکل صحیح و اصولی انجام شود؛ در غیر این صورت ممکن است خسارات مالی و حتی جانی برای افراد به ‌همراه داشته باشد. یافتن یک شرکت معتبر برای این کار دارای اهمیت بالایی است. مجموعه امیر 3 سوت دارای چندین سال سابقه در زمینه نصب و راه‌اندازی و تعمیر دستگاه‌های سرمایشی و گرمایشی است و می‌تواند بهترین تکنسین‌ها را برای تعمیر مشعل موتورخانه به محل مورد نظر شما بفرستد. در ادامه در خصوص مراحل سرویس و تعمیر مشعل توضیحاتی را بیان خواهیم کرد.

برای تعمیر اسپیلت در تهران کلیک کنید

 

مراحل سرویس و تعمیر مشعل موتورخانه

سرویس و تعمیر مشعل موتورخانه شامل مراحل متعددی می‌شود که ازجمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان موارد زیر اشاره کرد:

  • قطع کردن کلید اصلی برق که به مشعل وارد می‌شود.
  • باز کردن درب مشعل
  • بازکردن مهره و ماسوره و همچنین لوله‌های ورودی
  • بیرون آوردن لوله‌های گاز، الکترود ،جرقه،احتراق، تنظیم فاصله بین الکترود جرقه

نکاتی که باید برای تعمیر مشعل موتورخانه به آن توجه کرد!

زمانی‌که تصمیم می‌گیرید، تا برای تعمیر و سرویس مشعل موتورخانه اقدام کنید، لازم است تا به برخی نکات حتما توجه کنید تا کار به بهترین شکل ممکن انجام شود.

  • نکته اول این‌که شما باید شعله باید حتما تنظیم باشد و همچنین نحوه تنظیم آن باید به‌گونه‌ای باشد که میان شعله و انتهای آن هیچ تماسی موجود نباشد.
  • نکته دوم بررسی وضعیت یا نشتی در مشعل اشت.
  • نکته سوم نسل دامپر مناسب برای دودکش و هماهنگی با مسئول موتورخانه در در شرایطی که نیاز به تعویض دودکش باشد.

بهترین شرکت برای تعمیرات مشعل موتورخانه

همان‌ طور که گفته شد، مجموعه امیر 3 سوت دارای بیش‌از ۱۰ سال سابقه در زمینه نصب، راه ‌اندازی و تعمیرات سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی است که می‌تواند با استفاده از تیم حرفه ‌ای خود این خدمات را به‌ نحو احسن به شما عزیزان ارائه دهد. چنانچه به ‌دنبال بهترین شرکت برای سرویس و تعمیرات مشعل موتورخانه و دیگر اجزا هستید، می‌توانید همین الان با شماره‌ه ای درج‌ شده در سایت تماس گرفته و مشکل خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.