وکیوم و شارژ گاز تکمیلی کولر گازی توسط نصاب کولر گازی

وکیوم و شارژ گاز تکمیلی کولر گازی توسط نصاب کولر گازی :اگر به تازگی یک کولر گازی اسپیلت خریداری کرده اید یا اینکه مدت زمانی از کارکرد کولر گازی اسپیلت‌ شما می‌گذرد و می‌ خواهید آن را سرویس کنید باید توجه داشته باشید که بهتر است این کار توسط یک نصاب انجام شود. اگر خودتان بخواهید این کار را انجام دهید ممکن است خطرناک باشد و باید توجه داشته باشید که مبرد کولر گازی سمی است و می تواند باعث سرمازدگی شود. پیشنهاد ما خبر کردن یک نصاب حرفه ای و همچنین کمک گرفتن از مجموعه مطمئنی مانند امیر سه سوت برای وکیوم و شارژ گاز تکمیلی کولر گازی توسط نصاب کولر گازی است. زیرا وکیوم کردن کولر گازی اسپیلت بسیار کار پیچیده ای است.

مطالب دیگر را بخوانید: نمایندگی تعمیر کولر گازی در تهران

وکیوم و شارژ گاز تکمیلی کولر گازی توسط نصاب کولر گازی

همه چیز درباره وکیوم و شارژ گاز تکمیلی

همانطور که پیش از این توضیح دادیم وکیوم و شارژ گاز تکمیلی کولر گازی سرویسی است که هر چند وقت یکبار باید انجام شود و به همین خاطر بهتر است که این کار را به یک فرد متخصص بسپارید اما به هر حال اگر تمایل دارید که خودتان این کار را انجام دهید، بهتر است ادامه مطلب را مطالعه کنید.

یکی دیگر از سرویس هایی که در بازه های زمانی مشخص برای کولر گازی اسپیلت باید انجام شود؛ وکیوم و شارژ گاز تکمیلی کولر گازی است. این کار نیز کاملا تخصصی بوده و شما به هیچ وجه نمی‌توانید بدون کمک گرفتن از یک فرد متخصص اقدام به وکیوم و شارژ گاز تکمیلی کولر گازی خود کنید. حتما در اسرع وقت یک نصاب کولر گازی خبر کنید و اگر به هیچ عنوان این امکان را ندارید که از یک فرد متخصص کمک بگیرید حتما به شخصه نکات زیر را رعایت کنید. بنابراین، لطفاً قبل از شروع به پر کردن گاز AC اقدامات احتیاطی زیر را انجام دهید.

  • از دستکش استفاده کنید
  • از عینک محافظ استفاده کنید

و سپس؛ اگر نصب یونیت داخلی، یونیت خارجی و لوله مبرد به درستی انجام شود، فرآیند شارژ گاز در کولر گازی اسپلیت جدید بسیار ساده است. در واقع در کولر گازی اسپلیت های جدید برای فرآیند وکیوم و شارژ گاز تکمیلی کولر گازی هیچ مانعی وجود ندارد. در واحد های جدید، واحد های داخلی و خارجی از قبل با گاز پر می شوند.

هنگامی که یونیت داخلی از طریق لوله مبرد به واحد خارجی متصل می شود، نوک لوله که ابتدا به واحد داخلی متصل شده است باید باز شود، که منجر به نشت مبردی می شود که پیش از آن در کارخانه شارژ شده است. بنابراین نمی توان از این گاز در کولر گازی اسپلیت به منظور خنک کردن استفاده کرد.

درست در همین زمان است که کولر گازی اسپیلت نیاز به شارژ گاز مجدد پیدا کرده و برای این منظور باید از یک تعمیر کار کولر گازی اسپیلت کمک خواست تا با آوردن منبع گاز مبرد مجددا گاز درون کولر گازی اسپیلت را تمدید کند. البته همانطور که پیش تر اشاره کردیم گاز مبرد کاملا سمی است و به همین خاطر ممکن است فردی که عمل شارژ کولر را انجام می‌دهد دچار صدمه یا مسمومیت شود. همچنین اگر شما قصد دارید این کار را به تنهایی انجام دهید؛ پیشنهاد ما این است که حتما نکات ایمنی ذکر شده را جدی بگیرید.

نصاب کولر گازی اسپیلت و سرویس کولر

کار نصب و سرویس کولر گازی اسپیلت توسط افراد متخصص به واسطه مجموعه امیر سه سوت و همراه با ثبت سفارش آنلاین از طریق سایت و اعزام به محل صورت می‌ پذیرد. اگر شما هم قصد دارید که سرویس های دوره ای کولر گازی اسپیلت خود را انجام دهید یا اینکه می‌خواهید پس از نصب کولر گاز آن را تمدید کنید؛ می ‌توانید سایر مطالب مرتبط به خدمات نصب و سرویس کولر گازی اسپیلت در غرب تهران را نیز مطالعه کنید.

وکیوم و شارژ گاز تکمیلی کولر گازی توسط نصاب کولر گازی

سخن پایانی

این روز ها که به مرور وضعیت آب و هوا به سمت گرم تر شدن می رود ممکن است شما تمایل داشته باشید که جهت اطمینان یک بار دیگر کولر گازی اسپیلت خود را توسط یک فرد متخصص چک یا اینکه سرویس کامل کنید. پیشنهاد ما نیز بررسی وضعیت کولر پیش از استفاده مجدد از آن در سال جدید است. به هر حال بهتر است این کار را به شخصه انجام ندهید و از افراد حرفه ای کمک بگیرید. در صورت نیاز به دریافت خدمات یا تعمیر اسپیلت در تهران می‌توانید با مجموعه امیر سه سوت هم تماس بگیرید.