معرفی برندهای معتبر رادیاتور

آیا با برندهای معتبر رادیاتور آشنا هستید؟ در این مقاله ما به معرفی برندهای معتبر رادیاتور می پردازیم. رادیاتورها وسیله‌ های بسیار کاربردی هستند. که می‌ توانند گرما را از داخل مایع خارج کرده و آن را خنک کنند. این گرما با محیط تماس سطحی دارد، به وسیله تابش گرمایی انتقال پیدا می‌ کند و در نهایت نیز موجب گرم شدن محیط اطراف خواهد شد. اما طی کردن این فرایند مهم مستلزم خرید یک رادیاتور خوب و با کیفیت بالا می‌ باشد که بتواند جوابگوی تامین گرمای محیط باشد.

معرفی برندهای معتبر و مطرح تولید رادیاتور

اگر قصد خرید یک رادیاتور با کیفیت بالا را دارید و به دنبال شناخت برندهای خوب و معتبر آن هستید، ما چند نمونه از آنها را برای شما معرفی می‌ کنیم:

  1. برند بوتان

احتمالاً تاکنون بارها نام برند بوتان را بر روی بسیاری از لوازم خانگی خود دیده‌ اید. این برند از قدیمی‌ ترین تولید کنندگان لوازم خانگی در کشورمان است که یکی از محصولات تولیدی آن رادیاتورهای پنلی و پره‌ای می‌ باشد. رادیاتورهای تولید شده توسط این برند استاندارد کیفیت سی ای از اروپا را کسب کرده‌ اند. این رادیاتورها با حداقل پره‌ ها و بالاترین توان حرارتی تولید شده‌اند. مقاومت آنها در برابر خوردگی و کیفیت بالای محصول به علت پوشش محافظ داخلی در رادیاتورها می‌ باشد. این پوشش رنگ یکنواختی دارد و بسیار زیبا و با دوام است.

بیشتر بدانید: تعمیر موتورخانه شوفاژ تهران

  1. برند ایران رادیاتور

در معرفی برندهای معتبر رادیاتور می توان به ایران رادیاتور اشاره کرد. از دیگر تولید کنندگان بزرگ رادیاتورهای پره‌ای و پنلی در منطقه خاورمیانه برند ایران رادیاتور است. که در سال ۱۳۵۸ فعالیت خودش را شروع کرده است. رادیاتورهای تولید شده توسط این برند که به دو نوع پنلی و پره‌ای هستند از کیفیت بسیار خوب و بالایی برخوردار می‌ باشند و توانسته اند در بین مصرف کنندگان محبوبیت و جایگاه خودشان را تاکنون حفظ کنند.

معرفی برندهای معتبر رادیاتور

  1. ایران نوین

سومین برند معتبر و شناخته شده تولید کننده رادیاتور ایران نوین است. گروه صنعتی آب بند که ما آن را با نام تجاری ایران نوین می‌ شناسیم از سال ۱۳۷۰ فعالیت خودش را آغاز کرده است. جزو چهار شرکت برتر و بزرگ کشور در حوزه تولید انواع دیگ بخار نیز می‌ باشد. کلیه محصولات تولید شده توسط این برند استاندارد سی‌ ای اروپا را کسب کرده‌اند و برخی از محصولات آن به کشورهایی مانند ترکمنستان، قزاقستان، آذربایجان، روسیه، عراق و ارمنستان نیز صادر می‌ شود. این برند برای تولید کردن رادیاتورهای پره‌ای و پنلی دارای یک واحد کنترل کیفیت بسیار مجرب و هم چنین آزمایشگاه کوانتومتری می‌ باشد.

از ویژگی‌ های خاص این برند پوشش زیبا، طراحی مدرن، تنوع در تعداد و مدل پره‌ ها، یکنواختی رنگ و با دوام بودن محصولات می‌ باشد.

خط مونتاژ کلیه رادیاتورهای این برند به صورت اتوماتیک است و کیفیت جوش در آنها متمایز می‌ باشد. از ویژگی‌ های خوب رادیاتورهای تولید شده توسط این شرکت سهولت در نصب و قابلیت کم یا اضافه کردن تعداد پره‌ها می‌ باشد.

اطلاعات بیشتر: نمایندگی تعمیر کولر گازی در تهران

  1. برند آنیت

اگر به دنبال یک رادیاتور منحصر به فرد و با طراحی خاص و زیبا هستید، پیشنهاد ما رادیاتورهای پره‌ای و شیشه‌ ای برند آنیت می‌ باشد. محصولات تولید شده توسط این برند زیبایی خاصی دارند و ‌همه آنها کاملاً مطابق با به روزترین طرح‌ ها تولید شده اند. از طرفی این برند جهت تولید کردن رادیاتورهای ترکیبی معروف شده است. یعنی با غلبه کردن بر نقاط ضعف در کلیه رادیاتورها از ترکیب شدن مواد اولیه به اشکال مختلف استفاده کرده تا بتواند کلیه معایب در رادیاتورها را برطرف کند. رادیاتورهای این برند ضد خوردگی و ضد رسوب هستند و هیچ گونه گاز هیدروژنی ایجاد نمی‌ کنند. بنابراین می‌ توانند یک انتخاب خوب و منحصر به فرد رادیاتور باشند که شما بتوانید به مدت طولانی و سالیان سال از آن استفاده کنید.

نتیجه‌ گیری

در این مقاله ما معرفی برندهای معتبر رادیاتور پرداختیم. امروزه شرکت‌ های بسیار متعددی انواع و اقسام رادیاتورها را با طرح‌ ها و مدل‌ های متنوع تولید می‌ کنند. که هر کدام ویژگی‌ های مجزایی دارند. چند نمونه از این برندهای معتبر را معرفی کرده و به توضیح محصولات آن پرداختیم. در سایت امیر3سوت بیش تر با انواع برندهای معتبر تولید کننده رادیاتور، ویژگی‌ ها و مشخصات محصولات تولید شده آنها، نحوه سرویس دوره‌ ای پکیج، نحوه استفاده از خدمات نمایندگی تعمیر کولر گازی در تهران و غیره آشنا شوید.