تعمیر اسپلیت تهران شامل چه خدماتی میباشد؟

تعمیر اسپلیت تهران شامل چه خدماتی میباشد؟ وقتی که کولر گازی اسپیلت از کار می افتد و هوای گرم غیرقابل تحملی در فضای اتاق به وجود می ‌آید، ممکن است مجبور شوید چندین ساعت منتظر بمانید تا تکنسین به خانه شما بیاید و تعمیر آن به احتمال زیاد چند صد هزار تومان هزینه خواهد داشت.

اگر مهارت کافی در زمینه الکترونیک و برق ندارید و مایل هستید مبلغ مناسبی‌ برای تعمیرات هزینه کنید، می‌توانید با تیم امیر سه سوت تماس بگیرید تا سریعا در محل حاضر شوند و در این صورت خدمات تعمیر اسپلیت در تهران چند ساعت بیشتر طول نمی کشد. در ادامه ما با بهترین تکنسین ها و کارشناسان کولر گازی اسپیلت صحبت کردیم تا بهترین ترفند ها برای خدمات تعمیر اسپلیت در تهران و نگهداری سیستم های اسپلیت را جمع آوری کنیم.

مطالب دیگر را بخوانید: تعمیر پکیج در غرب تهران

تعمیر اسپلیت تهران شامل چه خدماتی میباشد؟

دلایل خرابی کولر گازی اسپیلت

در بیشتر موارد مشکلات کولر گازی به دلیل نگهداری نامناسب ایجاد می ‌شوند و بسیاری از آن ها را می ‌توانید از طریق مراقبت منظم برطرف کنید. در ادامه به تعدادی از مشکلاتی که ممکن است برای کولر گازی به وجود بیاید و نیاز به تعمیر پیدا کند اشاره کرده ایم‌. خدمات تعمیر اسپلیت در تهران در صورت خرابی یا دیگر مشکلات توسط مجموعه امیر سه سوت انجام می شود.

۱- عدم خنک کنندگی

کولر های گازی اسپلیت بسیار کارآمد هستند و زمان زیادی طول نمی کشد تا اتاق را تا دمای مورد نیاز خنک کنند. اما اگر AC اسپلیت شما علیرغم روشن نگه داشتن آن برای ساعت ‌ها به سرعت خنک نمی ‌شود، قطعاً مشکلاتی دارد. دلیل کندی یا عدم خنک ‌کنندگی AC کولرِ شما می ‌تواند فیلتر هوای کثیف، مسدود شدن تخلیه میعانات یا تشکیل یخ روی کویل ‌های اواپراتور باشد.

2. سطح پایین مبرد یا نشت گاز

اگر کولر گازی اسپیلت اتاق شما را به درستی خنک نمی کند، ممکن است به دلیل سطح پایین مبرد باشد. مبرد یک ترکیب سیال یا گازی است که گرما را از محیط جذب کرده و در صورت ترکیب با کمپرسور AC و اواپراتور، تهویه هوا را فراهم می کند. اگر AC با مبرد کم شارژ شده باشد یا اگر در کولر گازی اسپلیت شما نشتی گاز وجود داشته باشد، ممکن است آنطور که باید عمل نکند.

3. کمپرسور معیوب

کمپرسور اسپلیت AC که یکی از اجزای اصلی آن است، در یونیت خارجی اسپیلت قرار دارد. این قطعه از جریان گاز بین اواپراتور و کندانسور مراقبت می کند. هنگامی که کمپرسور به درستی کار نمی کند، AC در حد پتانسیل خود عمل نکرده یا گاهی اوقات اصلا کار نمی کند. و دلیل آن می تواند یک سیم سوخته، یک خازن معیوب یا یک کمپرسور مشکل دار باشد.

4- اسپیلت به طور مداوم روشن و خاموش می شود

اگر کولر گازی اسپلیت شما به خودی خود روشن و خاموش می شود، بهتر است آن را خاموش کنید تا زمانی که تعمیرش کنید. به احتمال زیاد، اواپراتور و کندانسور اسپلیت AC کثیف یا مسدود شده اند. فیلتر هوای کثیف جریان هوا را محدود می کند که باعث مشکلات بیشتری از جمله منجمد شدن سیم پیچ اواپراتور می شود.

تمیز یا تعویض فیلتر هوا برای خنک کنندگی بهتر و عملکرد کارآمد بسیار مهم است. یکی دیگر از دلایل پشت این مشکل می تواند تنظیمات اشتباه حالت AC یا تایمر باشد. گاهی اوقات افراد به حالت AC اشتباه می روند یا عملکرد تایمر خواب را فعال می کنند که منجر به خاموش شدن AC به صورت خود به خود می شود.

در چنین شرایطی به حالت پیش فرض بروید و تایمر خواب را خاموش کنید تا ببینید آیا مشکل حل می شود یا خیر.

تعمیر اسپلیت تهران شامل چه خدماتی میباشد؟

سخن پایانی

یک اسپیلت سالم برای حفظ عملکرد کارآمد نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارد و می توانید در مقاله جداگانه ما درباره نحوه نگهداری AC خود بیشتر بخوانید. با این حال، همه زمان یا توجه کافی برای به یاد آوردن زمان سرویس AC را ندارند. بنابراین، ایده خوبی است که کولر گازی اسپلیت خود را با خدمات تعمیر اسپلیت در تهران به صورت آنلاین با امیر سه سوت که شامل حداکثر دو سال پشتیبانی تعمیر و نگهداری است، گارانتی کنید.