چگونه می‌ توان عمر پکیج دیواری را افزایش داد؟

چه راهکارهایی برای افزایش عمر پکیج دیواری سراغ دارید؟ آیا با سرویس دهی دوره‌ ای پکیج و نگه داری صحیح آن آشنایی دارید؟

پکیج‌ های دیواری از جمله پراستفاده‌ ترین وسایل منزل محسوب می‌ شوند که برای تامین آب گرم و سیستم گرمایشی منازل مورد استفاده قرار می‌ گیرند، اما گاهی با خرابی‌ ها و مشکلاتی مواجه می‌ شوند که باید جهت استفاده بهینه آن ها را برطرف کرد.

علاوه بر آن با راهکارهای مفید می‌ توان عمر پکیج دیواری را نیز افزایش داد. به این ترتیب در این مقاله چند راهکار برای افزایش عمر پکیج دیواری را معرفی می‌ کنیم.

خدمات امیر 3 سوت: تعمیر پکیج در غرب تهران

چگونه می‌ توان عمر پکیج دیواری را افزایش داد؟

چند راهکار برای افزایش عمر پکیج دیواری

با راهکارهای پیشنهادی زیر می‌ توانید عمر پکیج دیواری را افزایش دهید که عبارتند از:

تنظیم کردن درجه آب

تنظیم کردن درجه آب به وسیله کم یا زیاد کردن شیر آب اشتباه است، چون سیستم پکیج ما در این حالت برای افزایش دادن دمای آب انرژی بیش تری را مصرف می‌ کند.

اگر می‌ خواهید طول عمر پکیج افزایش یابد، بهتر است دما را به گونه‌ ای تنظیم کنید که در یک حد مطلوب و استاندارد باشد.

تنظیم کردن دمای رادیاتورها

برخی از افراد دمای رادیاتور را بیش از حد معمول اضافه می‌ کنند. این کار علاوه بر آن که مصرف گاز را افزایش می‌ دهد، در دراز مدت به پکیج نیز آسیب وارد می‌ کند. پس بهتر است دمای رادیاتورها را نیز به گونه‌ ای مطلوب و استاندارد تنظیم کنید تا گرمادهی متناسبی داشته باشند و محیط بیش از حد معمول گرم نشود.

چون با افزایش بی‌ رو یه دمای رادیاتورها شما در واقع پکیج را با خرابی مواجه می‌ کنید. در این حالت طول عمر آن به طرز چشم گیری کاهش پیدا می‌ کند.

محافظت از پمپ

پمپ در دستگاه‌ های پکیج طوری طراحی شده است که بتواند به صورت نامحدود و مادام العمر کار کند، اما شرط دست یابی به چنین ویژگی در پمپ‌ ها استفاده استاندارد از آن می‌ باشد.

جهت افزایش دادن عمر پکیج‌ ها از ورود ناخالصی‌ ها و رسوبات به داخل هوزینگ پمپ، خالی بودن مدار آب گرمایشی و خاموش شدن پمپ بیش از ۲۴ ساعت پیشگیری کنید.

پیشگیری از یخ زدگی پکیج

در فصول سرد سال ممکن است سیستم پکیج شما منجمد شود، پس اگر در یک مکان سرد مانند بالکن‌ ها آن را نصب کرده‌ اید، سعی کنید از یخ زدن آن پیشگیری کنید.

برای این منظور ضد یخ‌ هایی در بازار وجود دارند که می‌ توانید از آن ها استفاده کنید. از طرفی اگر دستگاه به صورت طولانی مدت خاموش شد، آب آن را به طور کامل تخلیه کنید.

پیشگیری از رسوب گذاری

گاهی اوقات رادیاتورها و لوله‌ های پکیج دچار رسوب می‌ شوند. این رسوب راندمان پکیج را کاهش می‌ دهد و کیفیت گرمادهی آن مختل می‌ شود. برای آن که عمر پکیج افزایش پیدا کند از دستگاه‌ های سختی گیر استفاده کنید و تا حد ممکن رسوب گذاری لوله‌ ها را از بین ببرید.

استفاده از دودکش مناسب

دودکش یکی از اصلی‌ ترین اجزای پکیج‌ ها می‌ باشد که باید در انتخاب، نصب و اتصال آن دقت کنید. اگر کیفیت دودکش پایین باشد یا آن را به درستی نصب نکنید، علاوه بر آن که سلامت خودتان با خطر مواجه می‌ شود، سرعت فرسایش پکیج نیز بالا می‌ رود.

پس سعی کنید دودکش را به درستی و در صورت نیاز به کمک یک تعمیرکار ماهر نصب کنید.

پیشنهاد ویژه امیر 3 سوت: سرویس دوره ای پکیج با ضمانت

استفاده از دودکش مناسب در پکیج دیواری
چگونه می‌ توان عمر پکیج دیواری را افزایش داد؟

نتیجه‌ گیری

در این مقاله چند راهکار برای افزایش عمر پکیج دیواری را پیشنهاد دادیم که با رعایت کردن آن ها و هم چنین مطالعه بروشور پکیج دیواری می‌ توانید عمر آن را افزایش دهید.

یکی از این روش‌ ها نیز سرویس دهی دوره‌ ای پکیج می‌ باشد. در سایت امیر 3 سوت بیش تر با راهکارهای افزایش عمر پکیج دیواری، نحوه درست نگه داری و تعمیر آن آشنا شوید.

جهت سرویس اسپیلت در تهران و یا تعمیر اسپیلت در تهران نیز می‌ توانید از طریق کارشناسان مجرب شرکت امیر 3 سوت اقدام کنید. چون سرویس دهی به موقع و نگه داری صحیح از پکیج‌ ها یکی از دلایل افزایش عمر این وسیله پرکاربرد و پرمصرف می‌ باشد.