بهترین نمایندگی مجاز پکیج دیواری در تهران

پکیج در اصل سیستم گرمایشی است که امروزه در اکثر ساختمان ها برای گرمایش آب و محیط بکار برده می شوند. پکیج ها نسبت به سایر سیستم های گرمایشی قدیمی فضای کمتری اشغال می کنند و کاربرد ساده تری دارند. پکیج ها از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه تر هستند.

در گذشته برای گرم کردن آب و گرمایش ساختمان از موتورخانه های مرکزی استفاده می کردند که هزینه زیادی را برای تعمیر به همراه داشت. با گذشت زمان پکیج ها جایگزین موتورخانه های پردردسر شدند و هزینه تعمیر این سیستم به طرز چشمگیری کاهش یافت.

معمولا نوع فن دار آن در بیشتر خانه ها بکار برده می شود و این مدل از امنیت بیشتری برخوردار است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره تعمیر پکیج در غرب تهران در این مقاله با ما همراه باشید.

نصب و تعمیر پکیج در تهران
نمایندگی مجاز پکیج دیواری در تهران

انواع پکیج ها

پکیج ها بطور کلی انواع مختلفی دارند. مهمترین تقسیم بندی برای پکیج ها انواع دیواری و زمینی آن ها است که تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. مدل های زمینی امروزه کاربرد کمتری دارند.

امروزه پکیج های دیواری طرفداران زیادی دارد. این نوع پکیج بدلیل اشغال فضای کم محبوبیت بیشتری دارد. بصورت جزئی به توضیح درباره تعدادی از این پکیج ها می پردازیم.

 پکیج دیواری

پکیج های دیواری امروزه طرفداران بیشتری دارد زیرا برای مکان هایی با فضای کوچکتر مناسب است. این پکیج ها در ابعادی نظیر کابینت بر روی دیوار آشپزخانه قرار می گیرند و برای گرم کردن محیط خانه بسیار مناسب است. یکی از ویژگی های اصلی این مدل پکیج ها مصرف بهینه سوخت است.

سنسورهایی که در داخل این دستگاه قرار دارند، آب را گرم می کنند. این پکیج ها مجهز به یک دودکش هستند که اکسیژن لازم برای احتراق را فراهم می کنند.

همچنین دود ناشی از احتراق در این سیستم از طریق همین دودکش ها خارج می شود. علاوه بر این دودکش، یک فن نیز در قسمت بالایی این پکیج قرار گرفته است تا دود را به سمت خارج هدایت کند.

پکیج زمینی

پکیج های زمینی بر روی زمین قرار می گیرند و به هیچ طریقی نمی توان آن ها را به دیوار متصل کرد. ابعاد این پکیج ها نسبت به مدل دیواری آن بزرگتر است و در بعضی مدل ها از یک مشعل جداگانه برخوردار است. این پکیج ها برای گرم کردن محیط هایی با متراژ بالا بسیار مناسب است. مدل زمینی پکیج ها بدلیل حجم زیاد آن ها دارای یک مخزن آب گرم می باشد.

توجه داشته باشید که تعمیرات این مدل نسبت به مدل دیواری آن پیچیده تر اما ساده تر است. زیرا دسترسی به جزئیات آن راحت تر می باشد. همچنین شما می توانید برای تعمیر پکیج در شرق تهران به امیر سه سوت مراجعه کنید.

پکیج های زمینی دارای 2 مبدل هستند که یکی از این مبدل ها برای موارد گرمایشی و دیگری برای آب گرم مصرفی در آن ها قرار داده شده است. تنظیمات این نوع سیستم گرمایشی عموما دستی است و برای ورود هوای تازه به آن دریچه ای در نظر گرفته شده است.

در کل می توان گفت پکیج های زمینی برای ساختمان هایی کاربرد دارد که به آب گرم مصرفی زیادی احتیاج دارند و پکیج های دیواری برای گرمایش محیط های کوچکتر مناسب هستند.

بیشتر بخوانید: 6 علائم خرابی پکیج دیواری

انواع پکیج ها و تعمیر پکیج دیواری
نمایندگی مجاز پکیج دیواری در تهران

مزایا و معایب پکیج ها

بطور کلی پکیج ها تاثیر زیادی در بهبود کیفیت زندگی ما گذاشته اند و شرایط بهتری نسبت به موتورخانه های گران قیمت و پردردسر فراهم کرده اند. تنها عیبی که می توان برای این وسیله مفید در نظر گرفت، نیاز به سرویس دوره ای پکیج است که بهتر است برای جلوگیری از مشکلات بزرگتر در انجام آن دقت داشته باشیم.

بهترین کار نگهداری اصولی از این سیستم گرمایشی و رسیدگی منظم به آن است. شاید فکر کنید که سرویس های دوره ای پکیج ها هزینه زیادی را برای شما ایجاد می کند، اما توجه داشته باشید که امروزه با افزایش قیمت قطعات و اجزا  فنی، بهتر است با بررسی های دقیق از آسیب به جزئیات این کالا جلوگیری کنیم تا نیازی به تعویض این قطعات نباشد.

جمع بندی

پکیج ها جزو محصولاتی هستند که عملکرد صحیح آن ها در کیفیت زندگی شما تاثیر زیادی می گذارد. این یکی از دلایلی است که شما را ترغیب به مراقبت از این وسیله مفید می کند. در هر موقعیتی اگر نیاز به تعمیرات پکیج پیدا کردید، از امیر سه سوت کمک بگیرید.