کدهای خطای پکیج LG

کدهای خطای پکیج LG :مانند بسیاری دیگر از وسایل الکترونیکی که به صورت روزمره در خانه یا محل کار از آنها استفاده می کنیم، کولرهای ال جی نیز گاهی اوقات دچار مشکل می ‌شوند و بر روی مانیتور آن ها کد خطا نقش می ‌بندد.

در چنین مواقعی می ‌توانیم با بررسی های لازم دلیل بروز خطا را پیدا کرده و در جهت رفع آن اقدامی انجام بدهیم. تیم ما در مجموعه امیر سه سوت در ادامه ضمن ارائه یک شرح کلی از دلایل بروز کد های خطای پکیج ال جی (LG) ، فهرستی از رایج ترین خطا ها را آماده کرده است.

در صورتی که کد های خطای پکیج LG  بر روی دستگاه شما ظاهر شده اند و نمی ‌دانید باید چه اقدامی انجام بدهید؛ لازم نیست نگران باشید زیرا در مجموعه خدمات تعمیر پکیج در غرب تهران نیز انجام می ‌گیرد و می ‌توانید با مراجعه به سایت مشکل خود را حل کنید.

تاریخچه شرکت ال جی

شرکت ال‌ جی که با نام گروه ال‌ جی نیز شناخته می ‌شود، یک شرکت چند ملیتی مستقر در کره است که اولین بار با نام لاکی گلداستار به وجود آمد. این شرکت اولین بار در سال 1983 شروع به کار کرد و در سال 1995 به طور کامل اصلاح شد و نام خود را به LG Corporation تغییر داد. این شرکت توسط کو اینهووی تاسیس شد و به دست نسل های بعدی او مدیریت شد. آنچه به عنوان یک کسب و کار خانوادگی آغاز شد، اکنون محصولات توسعه یافته به وسیله تکنولوژی را برای بیش از 80 کشور در سراسر دنیا تولید می کند.

امروزه، ال‌ جی طیف وسیعی از کولر های گازی اسپیلت را تولید می کند که با در نظر گرفتن فناوری ‌های برتر و سبک مدرن طراحی شده‌اند. همین ابزار ساده و در عین حال قدرتمند در فضای خانه یا محل کار شما، راحتی روزمره را برایتان فراهم می ‌آورد. با وجود طیف گسترده ای از کولر های گازی اسپیلت، مطمئناً یک مورد را پیدا می کنید که با نیازهای فعلی شما مطابقت داشته باشد.

اسپیلت های ال جی انتخاب خوب و مناسبی هستند، اما مواقعی وجود دارد که ممکن است با یک کد خطای جزئی یا بزرگ در سیستم کولر گازی های اسپیلت ال جی مواجه شوید.

کدهای خطای پکیج LG
کدهای خطای پکیج LG

مهم ترین کدهای خطای پکیج LG

در حالی که هیچ راهی برای اطلاع از احتمال وقوع یک خطا وجود ندارد، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که شرایط را به گونه ای مدیریت کنید که بهترین نتیجه را برای شما داشته باشد. بهتر است این کار را با یادداشت کردن کد خطا شروع کنید و با استفاده از لیست زیر دلیل آن را پیدا کنید. هنگامی که کد خطا را دریافت کردید، می توانید به راحتی کار خود را برای رفع مشکل ادامه دهید. برای کمک به شما، برخی از کد های خطای پکیج ال جی (LG) را در این مطلب سایت امیر سه سوت فهرست کرده ایم.

01 سنسور هوا (باز/کوتاه). باز / اتصال کوتاه
02 سنسور لوله ورودی. باز / اتصال کوتاه
03 ارتباطات (R/کنترل سیمی داخلی). ارتباط ضعیف
04 پمپ تخلیه / سوئیچ شناور. سوئیچ شناور مدار باز (هشدار آب سطح بالا).
05 ارتباطات (داخلی در فضای باز). ارتباط ضعیف
06 سنسور لوله خروجی. باز / اتصال کوتاه
07 حالت عملکرد متفاوت. واحدهای داخلی در حالت های مختلف عملکرد تنظیم می شوند.
21 خطای IPM (کمپرسور بیش از جریان). خرابی کمپرسور،

22 CT2 (حداکثر CT)

24 سوئیچ فشار بالا/کم/هیت سینک

25 ولتاژ پایین / بیش از ولتاژ

26 خطای موقعیت DC COMP
32 دمای لوله تخلیه. بالا (INV).
33 دمای لوله تخلیه. زیاد (مناسب) مدار

41 سنسور D-Pipe INV. (باز/کوتاه).
44 سنسور هوا (باز/کوتاه).
45 شرط سنسور لوله (باز/کوتاه).
46 سنسور لوله مکش (باز/کوتاه).

47  منفی سنسور D-pipe. (باز/کوتاه).

48 سنسور D-Pipe & Air (باز). سنسور دوگانه از برق جدا شده است.

مطالب دیگر را بخوانید: تعمیر اسپیلت در تهران

کدهای خطای پکیج LG
کدهای خطای پکیج LG

سخن پایانی

همانطور که متوجه شدید این کد های خطای پکیج ال جی (LG) کاملا تخصصی بوده اما با این حال چندین مدل از محصولات اسپیلت که جدید تر بوده و تکنولوژی پیشرفته تری دارند به صورت واضح تری کد خطا را اعلام می‌ کنند. در نهایت اگر مهارت کافی در زمینه تعمیر و سرویس انواع کولر گازی های اسپیلت ندارید بهتر است از یک تعمیرکار ماهر کمک بگیرید تا کارتان به بهترین شکل ممکن پیش برود.

بیشتر بخوانید: نصب اسپیلت در تهران