بررسی عیوب متداول در تعمیر کولر گازی تهران

بررسی عیوب متداول در تعمیر کولر گازی تهران :برای اینکه بفهمید چه مشکلی وجود دارد و برای پیدا کردن عیوب در تعمیر کولر گازی، لازم نیست حتما در زمینه کولر گازی اسپیلت متخصص باشید. در حقیقت آگاهی از رایج ترین عیوب در تعمیر کولر گازی اسپیلت کمک بزرگی برای جلوگیری از خراب شدن آن ها است. به همین خاطر در ادامه مطلب کارشناسان امیر سه سوت اطلاعاتی در این زمینه جمع آوری کرده اند.

بررسی عیوب متداول کولر گازی

چه کسی دلش می خواهد در تابستان گرم و بدون کولر گازی گیر بیفتد؟! قطعا هیچ کس! بنابراین برای جلوگیری و رفع آنها باید به این عیوب در تعمیر کولر گازی توجه کنید:

خاموش نشدن

طبیعی است که کولر گازی در هوای گرم بیشتر کار کند، اما باز هم باید به طور دوره ای خاموش شود. تعمیر اسپیلتی که خاموش نمی شود به شما کمک می کند تا از قطعات اصلی آن محافظت کنید و از افزایش سرسام آور قبض انرژی جلوگیری نمایید.

علت: این مشکل یکی از متداول ترین عیوب کولر است و می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. ممکن است ترموستات، کمپرسور، فیلتر هوا یا قطعات الکتریکی کولر گازی اسپیلت مشکل داشته باشند.

راه حل: ابتدا فن ترموستات را خاموش کنید تا ببینید آیا کولر گازی خاموش می شود یا خیر. اگر نه، با یک متخصص تماس بگیرید. کارشناسان مجموعه‌ ما می ‌دانند که چگونه به سرعت عیوب را مشخص کنند و اغلب در اولین بازدید تعمیر اسپیلت در تهران را انجام می دهند.

روشن نشدن اسپیلت

عذاب آورتر از این مورد که از خواب بیدار شده و ببینید که خیس عرقید و کولر هم روشن نمی شود، وجود ندارد.

علت: گاهی اوقات، این مشکل به دلیل قطع شدن کلید پاور است. گاها برخی از موارد مثلِ خرابی ترموستات یا شل بودن سیم کشی عامل ایجاد این مشکل خواهند بود.

راه حل: هرگز خودتان برای رفع این مشکل اقدام نکنید و دست به کار نشوید. در حقیقت متخصصان و تعمیرکارانِ کاربلد و معتبر کولر گازی اسپیلت در امیر سه سوت دارای تجهیزات تخصصی هستند که به تشخیص هر گونه مشکل الکتریکی  و البته سرویس اسپیلت در تهران کمک می کند.

بررسی عیوب متداول در تعمیر کولر گازی تهران
بررسی عیوب متداول در تعمیر کولر گازی تهران

عدم پخش هوای خنک

این مشکل رایج می تواند به دو صورت ظاهر شود. اول، ممکن است صدای اسپیلت را بشنوید، اما هیچ هوایی از کانال ها خارج نشود. دوم، با وجود اینکه کمی هوا احساس می‌ کنید، فضای سالن اصلاً خنک به نظر نمی ‌رسد.

مطالب دیگر را بخوانید: تعمیر موتورخانه شوفاژ در تهران

علت: در بیشتر مواقع، این مشکل به راحتی قابل رفع است. معمولاً فقط یک مدار قطع شده است. همچنین ممکن است تسمه دمنده ساییده شده و نیاز به تعویض داشته باشد. سطح پایین مبرد نیز می تواند بر عدم خنک کنندگی تأثیر بگذارد.

راه حل: تنظیم و سرویس منظم سیستم می تواند از این مشکل جلوگیری کند، به همین دلیل بهتر است تعمیر اسپیلت در تهران را به یک مجموعه معتبر بسپارید. تکنسین‌ های ما فقط عیوب موجود را تعمیر نمی‌ کنند، بلکه به دنبال دیگر خرابی ها نیز هستند و از وقوع خرابی در دفعات بعدی جلوگیری خواهند کرد.

هوای گرم خارج می شود

چرا از اسپیلت شما به جای هوای سرد هوای گرم خارج می شود؟! بدترین چیز این است که وقتی در خانه هم هستید، عرق کرده و احساس گرما کنید. این مشکل حتی در اواسط تابستان نیز ممکن است رخ دهد.

 

علت: خروج هوای داغ ممکن است به این دلیل باشد که فیلتر هوا کثیف است، انسداد در مجاری یا کثیفی هایی وجود دارد که باعث گرم شدن بیش از حد کمپرسور می‌ شوند. همچنین ممکن است سطح مبرد پایین باشد.

راه حل: فیلترهای هوا را هر ماه یا دو ماه یک بار تعویض کنید تا از انسداد جلوگیری کرده و حداقل سالی یک بار برای تمیز کردن کانال اقدام کنید. قبل از افزودن مبرد به واحد های اسپیلت، همیشه نشتی توسط یک تعمیرکار بررسی شود. به این ترتیب، متحمل ضرر نخواهید شد.

سخن پایانی

بررسی عیوب در تعمیر کولر گازی نشان می ‌دهد که باید همواره سرویس های انواع کولر گازی های اسپیلت به موقع انجام شود و همچنین بهتر است به هیچ وجه خودتان این کار را انجام ندهید و به یک فرد متخصص این وظیفه را بسپارید. تعمیر پکیج در شرق تهران توسط متخصصین مرکز امیر سه سوت انجام می‌ گیرد و برای درخواست می‌ توانید از طریق سایت ثبت سفارش خود را انجام دهید. همچنین دقت کنید که به هیچ عنوان خودسرانه متضرر نشوید زیرا کولر گازی های اسپیلت بسیار حساس بوده و تنها عیوب آنها توسط یک تعمیر کار قابل تشخیص است.